365 globus a l’aire

UN ANY SENSE RESPOSTES NI JUSTÍCIA, JUNTES CONTRA LES BALES DE GOMA

ESTER QUINTANA

14n2013 5 20 minutos.es

Un any sense respostes,
un any sense justícia,
un any sense veritats,
un any sense versions definitives,
un any sense intimitat,
un any sense descans dia i nit,
un any sense salut,
un any sense tranquil·litat,

Això resum perfectament que ha passat a la meva vida des del 14 de novembre de 2012, un any de la meva vida hipotecat!!

Però en realitat el que voldria és molt diferent de com ha estat la realitat…    Voldria…

un any de pau,
un any de feina,
un any de llibertat,
un any de celebracions en família,
un any de riure,
un any d’experiències positives,
un any de qualitat de vida,
un any de confiança en la justícia,
un any de voluntat de canvi.

Els fets que van passar a la Vaga General del 14N del 2012, m’han portat multitud d’experiències noves i no totes bones, però mai com les havia imaginat al meu cap. La part positiva, perquè sempre hi ha una, ha estat… la unió dels meus, els amics nous que he fet pel camí, el recolzament de tots vosaltres, sense això… penso que no ho hauria pogut suportar!

És veu que m’heu convertit en una Icona pública, en un símbol de la prohibició de les Bales de goma, però vull afegir, que sense Stop Bales de Goma, no hagués estat possible, ells que ja havien passat per aquest patiment, ens han ajudat moltíssim i han fet una feina immillorable.

Amb molt d’esforç i l’ajut de tots els que ens heu recolzat, del moviments cívics i veïnals, hi ha hagut un any d’accions i feina feta i hem aconseguit la PROHIBICIÓ de les Bales de Goma, que m’agradaria fos immediata i no d’aquí a 6 mesos, el 30 d’abril de 2014.

Però no s’acaba aquí, ja ho sabeu, personalment vull ser l’última víctima, que cap altre persona pateixi el que nosaltres els afectats estem patint…   Hi ha persones com: Juan Andrés Benítez, Pedro Alvárez, Iñigo Cabacas i molts altres…. ja no ho poden dir.  Per això ho dire jo….

Vull respecte pels nostres Drets Humans i les nostres llibertats i que no siguin vulnerats i trepitjats.

Tothom té dret a la vida i a la integritat moral, a la llibertat i a la seguretat de la pròpia persona.

Tothom té dret a una qualitat de vida adequada que li asseguri la salut i el benestar, incloent-hi un projecte de vida i unes necessitats bàsiques: l’alimentació, el vestit, l’habitatge, l’assistència mèdica i els serveis socials necessaris; i també té dret a la protecció en cas de desocupació, malaltia, invalidesa, viduïtat, vellesa i en altres casos de pèrdua dels mitjans de subsistència per circumstàncies alienes a la seva voluntat.

Tothom te dret a l’educació, a la llibertat d’expressió i a la intimitat personal i familiar.

Tothom te dret al secret de comunicacions, a la llibertat de circulació i residencia, a la reunió i la participació política.

Per totes aquestes raons vaig anar a la manifestació de la Vaga General del 14N.

Igual que jo respecto els meus deures i responsabilitats envers la Societat, espero que aquesta societat em respecti a mi, per això vull que hi hagi unes respostes per part de l’Administració i unes responsabilitats del que m’ha passat i perquè!

No tindre llibertat sense aquests drets assegurats!!

Torno a fer una crida a tota la ciutadania, si creieu que podeu ser testimonis o que alguna de les imatges que encara teniu guardades ens pot ajudar, si us plau encara hi ha temps per aportar-les, els nostre mail per aquesta causa és animsester@gmail.com.

Avui llançarem a l’aire 365 globus, un per cada dia d’aquest any, amb els desitjos de tots vosaltres i els meus propis d’aturar la impunitat i la brutalitat. Amb aquesta acció recordarem a tots els afectats, les víctimes i als seus familiars, de les agressions i actuacions policials inadequades, jo personalment els porto al cor a tots.

  blog 14n isra 26

Fotos: Jordi Espin

Deja un comentario

Este sitio utiliza Akismet para reducir el spam. Conoce cómo se procesan los datos de tus comentarios.