Doblement contenta!!!

ESTER QUINTANA

Avui doblement contenta!!!

Primer, perquè el Jutge d’instrucció conclou que dic la veritat, la mateixa veritat que he dit des de fa un any i mig. Les meves lesions són causades per una bala de goma i no han pogut ser causades per res més.

Jo estava exercint el meu legítim dret constitucional de manifestació, a més així ho diu el jutge. L’actuació policial va ser desproporcionada i imprudent a una zona on la manifestació havia estat pacífica.

Ara haurem d’esperar uns quants mesos més per arribar al judici, però serà amb un altre esperit i sense neguits.

Segon, perquè m’han trucat de l’hospital, la setmana vinent em faran l’operació d’estètica que estic esperant des de fa 3 mesos, per fi. Malgrat no serà l’última!!
Res no em tornarà l’ull, però estic fent passos per arribar al dia en que estigui adaptada a la meva realitat.

Vull tornar-vos a agrair a tots els que heu cregut en mi, m’heu recolzat i em manifesteu el vostre suport. A les persones anònimes i a les Entitats que han lluitat amb nosaltres de costat. Mai us deixaré d’estar agraïda, sense vosaltres la prohibició de les Bales de Goma, avui no seria un fet a Catalunya.

1399557591_315997_1399558557_noticia_normal
#stopbalesdegoma #ojocontuojo

Etiquetas: , ,

One response to “Doblement contenta!!!”

  1. Maria says :

    Està molt clar el què va ser.
    El meu recolzament incondicional a l’Ester!

Responder

